NOUTĂȚI

Acord de colaborare între ANPC, AMRCR și industria tutunului, sub patronajul Premierului României

AMRCR – nu a existat consultare referitoare la Proiectul de OUG Plafonare extinsă care circulă în spațiul public deși proiectul vizează toate categoriile de retaileri și distribuitori

Remarcăm cu surprindere faptul că un subiect atât de important precum cel al unei Ordonanțe de Urgență care vizează măsuri…

Poziția AMRCR referitoare la declarațiile Ministrului Agriculturii privind o posibilă plafonare a adaosului comercial la toate produsele procesate în România

Având în vedere declarațiile Ministrului Agriculturii – Florin Barbu din Conferința de presă susținută în data de 15.10.2024, potrivit cărora…

Ministerul Agriculturii – preluat aparent pe persoană fizică

Ministrul Agriculturii pare că refuză consultarea și dialogul, insistând cu o abordare care, dincolo de faptul că este contrară prevederilor…

ANCMMR și AMRCR: Credem că un studiu de impact înainte de luarea oricărei decizii privind o nouă plafonare extinsă la toate produsele românești este absolut necesară pentru a înțelege corect implicațiile în funcționarea pieței agroalimentare din România. Suntem la curent că și alte asociații ale producătorilor au solicitat același lucru

În zece luni au fost adoptate cinci măsuri de plafonare, se pregătește a șasea care le și întrece Asociaţia Naţională…

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR: După 20 de Ani!

Perioada de activitate a Asociației Marilor Rețele Comerciale din România –  AMRCR  – se suprapune peste deceniile în care România…

Poziție AMRCR / 22 mai 2024

Credem că este vorba doar de o neînțelegere. Nu a existat informația referitoare la ședința Comisiei postată pe site-ul Senatului….

AMRCR 20

Poziție AMRCR referitoare la declarațiile Ministrului Agriculturii – plafonare adaos la toate produsele românești

Înțelegem și apreciem faptul că elaborarea propunerii legislative va avea loc prin consultare cu toți operatorii economici din zona agroalimentară…

AMRCR: Reziliența, temă și preocupare de actualitate

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România AMRCR rămâne fidelă misiunii sale de fi un partener de încredere pentru România prin…

COMUNICAT AMRCR 8 DECEMBRIE 2021

AMRCR promovează îmbunătățirea comunicării între operatorii economici. Nu avem informații despre prezența producătorului de înghețată din Teleorman în magazinele locale

AMRCR este reprezentantul marilor rețele în problemele generale ale industriei de retail. Asociația nu poate interveni în relațiile economice individuale…

AMRCR susține respectarea legislației în vigoare pe întreg lanțul de aprovizionare

AMRCR susține respectarea legislației în vigoare pe întreg lanțul de aprovizionare.

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR – susține și se alătură campaniei de informare publică „Fii curat la volan!”

Comunicat de presă – AMRCR – București,  24 aprilie 2024 Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR – susține…

Poziție Asociația Marilor Rețele Comerciale din România: AMRCR susține și militează pentru respectarea tuturor regulilor de concurență și nu are cunoștință de elemente care ar putea să pună sub semnul întrebării conformarea la acestea

Poziție Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR – București,  23 aprilie 2024 AMRCR susține și militează pentru respectarea…

Mesaj AMRCR cu ocazia Zilei Mondiale a Drepturilor Consumatorilor

Cu ocazia Zilei Mondiale a Drepturilor Consumatorilor, dar și la aniversarea a 21 de ani de activitate ai InfoCons, Asociația…

Introducerea unui impozit minim pe cifra de afaceri ar trebui să fie subiectul unei reglementări separate care să asigure echitatea fiscală în funcție de specificul fiecărei activități economice

Implementarea Directivei  – initiate de OECD – privind punerea in aplicare la nivelul UE a unei impozitări pe profit a…

AMRCR susține în continuare acordul voluntar de reducere a prețurilor la o serie de alimente de baza

Toți membrii AMRCR au respectat cu strictețe Acordul Voluntar privind scăderea la raft a prețului la lapte proaspăt produs românesc, 1,5% – 3,5% grăsime, convenit sub patronajul Guvernului

În luna aprilie a fost agreat – sub patronajul Guvernului – un Acord Voluntar, la care au participat retaileri, procesatori…

AMRCR – Partener pentru România –  susține un Acord Voluntar sub patronajul Guvernului pentru diminuarea inflației și păstrarea puterii de cumpărare la produsele de bază

Membrii Asociației Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR – își reafirmă disponibilitatea de a lucra impreuna cu Guvernul Romaniei…

AMRCR – Dialog cu asociațiile de fermieri, producători, autorități pentru creșterea competitivității produselor românești

AMRCR - Dialog cu asociațiile de fermieri, producători, autorități pentru creșterea competitivității produselor românești

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR,  așa cum s-a menționat și în întâlnirea din data de 24 martie…

Industria de retail lucrează activ pentru implementarea cât mai rapidă a normelor metodologice de aplicare a Legii laptelui, prioritate pentru Membrii AMRCR

Pe data de 8 februarie 2023, au fost adoptate prin Hotărâre de Guvern, Normele metodologice de aplicare a Legii laptelui…

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) împărtășește preocupările și îngrijorările asociațiilor de profil și ale operatorilor economici care sunt direct impactați de prevederile OUG 134/2022

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) împărtășește preocupările și îngrijorările asociațiilor de profil și ale operatorilor economici care sunt…

AMRCR – Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – susține declarațiile și opiniile apărute în spațiul public, prin care se invocă necesitatea completării rapide a OUG 119/2022

AMRCR – Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – susține declarațiile și opiniile apărute în spațiul public, prin care se…

AMRCR a participat în zilele de 6 – 7 iunie la conferința Meat Milk / Intervenție George Bădescu, Director Executiv AMRCR

În perioada 6-7 iunie 2022, AMRCR participă la conferința Meat.Milk alături de producători, fermieri dar și de reprezentanți ai autorităților…

PRIMUL CĂRUCIOR DE CUMPĂRĂTURI

Sylvan Goldman este inventatorul căruciorului de cumpărături. Pe 4 iunie 1937, americanul a introdus primul cărucior de cumpături în lanțul său de magazine Humpty Dumpty din Oklahoma. În construirea lui, Goldman a fost asistat de mecanicul Fred Young, iar la baza invenției a stat designul unui scaun pliabil. Pe structura metalică cu roți au fost prinse două coșuri de cumpărături, iar în această formă, invenția a fost patentată pe 9 aprilie 1940.

EȘTI JURNALIST ȘI VREI SĂ IEI LEGĂTURA CU NOI?

Dă-ne un e-mail la adresa [email protected].