Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR – anunță numirea lui George Bădescu în funcția de director executiv.
“Suntem convinși că în noua sa poziție George va asigura o prezență activă în planul comunicării publice și va continua cu succes eforturile de promovare și protejare a intereselor membrilor AMRCR. În numele membrilor asociației îi urăm succes noului director executiv și îl asigurăm că se va bucura de sprijinul și cooperarea care se impun în contextul general, extrem de provocator, pentru marii retaileri din România”, a spus Dan Șucu, președintele AMRCR.
George Bădescu: “Marile magazine au adus comerțul modern în România, oferind consumatorilor o nouă calitate a actului de cumpărare. Hypermarketurike reprezintă un vector de progres pentru multe comunități, prin contribuțiile la bugetele acestora, prin faptul că tot mai mulți producători locali le devin parteneri comerciali dar și prin locurile de muncă pe care se bazează multe dintre familiile care au ales să rămână în țară. AMRCR va continua să fie un partener de dialog, deschis abordărilor pozitive și soluțiilor negociate, în beneficiul general.”
George Bădescu (50) – a absolvit Facultatea de Drept din București în anul 1992, Școala Națională de Studii Politice și Administrative – Relații Internaționale în 1994 și Colegiul Europei de la Bruges în 1995, unde a obținut diploma de Master în Drept Comunitar.
Ulterior a fost redactor Știri externe la Televiziunea Română – corespondent la Moscova și la Roma. Între 1996 și 2000 a ocupat poziția de Corporate Affairs Executive la Philip Morris România iar din 2000 pânâ în 2009 a fost Consilier Juridic al Ambasadei SUA la București.
Din 2010 este Senior Consultant la Links Associates, agenție de PR și Public Affairs, responsabil de contul Asociației Marilor Rețele Comerciale din România.